Er zijn nog steeds veel bedrijven die honderden of duizenden euro’s uitgeven aan Google Adwords zonder er iets uit te halen. Dat is natuurlijk zonde van het geld. In dit artikel geven we tips voor een Google Adwords en daarnaast vertellen we meer over het uitbesteden van Google Adwords. Lees snel verder en doe je voordeel met de informatie die we verschaffen.
Waarom gaat het vaak mis?
Een inefficiënte Google Adwords campagne is natuurlijk zonde van je geld. Geld uitgeven aan Google Adwords betekent niet dat de conversie omhoog gaat. Bij een inefficiënte Google Adwords campagne krijgen websites vaak veel bezoekers binnen. Het probleem is echter dat deze bezoekers niet relevant zijn of dat de website niet goed geoptimaliseerd is, waardoor bezoekers de website snel verlaten. Iets wat de bouncepercentage weinig goeds doet.
Bezoekers krijgen is belangrijk, maar het is belangrijker dat je relevante bezoekers op je website binnen krijgt. Alleen relevante bezoekers leveren namelijk geld op. Wanneer jouw bezoekers irrelevant zijn aan het product dat je verkoopt of de dienst die je levert, zullen deze bezoekers jouw website snel verlaten en ben jij jouw geld kwijt. Dat is natuurlijk het laatste wat je wilt!
Een google adwords campagne uitbesteden
Wanneer je zelf weinig verstand hebt van Google Adwords en geen tijd hebt om je hierin te verdiepen, is het wellicht verstandig om Google Adwords uit te besteden. Het klopt dat dit veel geld kost, maar geld uitgeven aan Google zonder dat je er iets voor terug krijgt, heb je ook weinig aan. Probeer alleen in zee te gaan met Google Adwords experts die zich bewezen hebben en dit kunnen aantonen. Anders kan het resultaat en de rekening alsnog tegenvallen! Neem eens een kijkje op Google Marketing University om een beter beeld te krijgen van een succesvolle Google Adwords campagne.